بسم رب المهدی

دلنوشته های یه منتظر

بسم رب المهدی

دلنوشته های یه منتظر

کوچه

گفته بودند:  

         ....................................... 

دلم می خواهد ار خودم و خودت  

دلتنگیم و دلتنگی خدا  

می خواهم بنویسم از برای مولا که چرا این جمعه نیامد یار  

این روز ها که میگذرد هر روز احساس میکنم که پری از کبوتر امید ارام بر روی زمین می نشیند  

زمین سردش شده گرمای وارث را کم دارد  

دعای وارث بخوانیم !!!!!!! 

یا الهی عظم البلاء 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پیرو راه زهرا دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 20:56 http://gerdab68.blogfa.com

هان در حسرت آیینه مانده ست
گرفتار غمی دیرینه مانده ست
شب سردی ست بی تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدینه مانده ست؟
سلام
دوست من وب عالیییییییی دارین ممنون میشم بازم بهم سر بزنید آپم

یه آشنای غریب چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 14:12 http://shahid-mehdi-bakeri.blogfa.com/

به نام او که بهترین بهترین هاست.

سلام.
عید رو بهتون تبریک میگم.

وب خیلی خوبی دارین.
خوشحال میشم به من هم سر بزنید.منتظر نظرات خوبتون میمونم.

یا علی.
التماس دعا......حسابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد